Főoldal

2013. április 13., szombat

It's me.

Sziasztok!:D
Először is megszeretném köszönni Missme-nek a fejlécet, mert egyszerűen csodálatos lett:D Imádom!
És a másik pedig, hogy nem tudom ki olvasta a másik blogomat, de azt befejeztem. Egyszerűen nem tudom, hogy hogy folytassam.
Remélem ez a blogom is tetszeni fog. Az első részt akkor hozom, ha erre a bejegyzésre összejön a 4 komment:) és akinek nincsen google fiókja az is tud komizni:)


A nevem Norah Frewin. 20 éves vagyok és Londonban élek anyukámmal és nevelőapámmal. Kiskoromban Franciaországban éltem.2 éves koromban a szüleim elváltak. 5 évig apukámnál éltem, de jöttek a problémák. Apa elkezdett drogozni és piálni, így az állam visszaküldött anyához. Sose volt jó életünk. Anya egyedüli szülőként tartott el. Akkor még eladó volt egy kis boltban.Mindig is nagy álmaim voltak.10 évesen bejelentettem, hogy én világhírű modell leszek, lesz egy férjem, aki nem olyan lesz mint az apám, és egy közös kislányunk. A körülöttem lévők mindig kinevettek emiatt. Általános iskolában is megkaptam a beszólogatásokat, hogy álmodozzak csak, de úgyis csalódni fogok. Minél többen szóltak be, annál jobban akartam. 15 éves koromban elköltöztünk New Yorkba. Ekkor már fotózásokra is jártam, és egyre több divatbemutatón szerepeltem. Magántanuló lettem, így elég kevés barátom volt, de arra a kevésre így is alig volt időm. Még a legjobb barátnőmre is. Évente 2 napot találkoztunk. Ő Angliában élt, míg én New Yorkban.Mikor 17 lettem az apám meghalt túladagolásban. Viszonyunk sose volt túl jó, de mégis rengeteget sírtam miatta, hiszen mégiscsak az apám volt. 1 évig minden héten háromszor pszichológushoz jártam. Eközben több újság címlapján is szerepeltem.  19 éves koromra, anya megismerkedett egy sráccal(Jack), akivel nagyon boldogok voltak(és még mindig azok),sőőt..még én is bírtam. De a probléma itt is megvolt. Jack Angliában lakott. Így történt, hogy anyuval magunk mögött hagytuk New York-ot, és elköltöztünk Londonba.Ha úgy gondolod, hogy eddig bonyolult volt az életem..akkor várd ki a végét.

5 megjegyzés: