Főoldal

2013. május 11., szombat

2.Rész

Ééés itt van a 2. rész!:)
Elég nehezen jött össze, de attól függetlenül megvan a 4 komi és a 2 feliratkozó:)
A következő rész 4 komi és 1 feliratkozó után fog jönni!:)
~Naomi.

"Fogd már be!-kiáltottunk rá egyszerre a szöszivel."

~Norah szemszöge

Elérkezett a várva várt nap. Az első divatbemutató ideköltözésem óta. Hatalmas mosollyal az arcomon rohantam le a konyhába és izgatottan ültem le a pulthoz. Anya lent készítette a reggelit, amit őszíntén megvallva nem tudom mi volt. Anya sem a főzési tehetségéről híres. Jobban szeretem magam elkészíteni a kajákat, úgyhogy most is inkább elküldtem őt fürdeni, én pedig kidobtam az eddigi furcsa készítményét.A hűtőhöz baktatva kivettem a palacsintához szükséges dolgokat, és elkezdtem sütni.Az illatok miatt a konyhaajtóban Jack-et pillantottam meg, aki csillogó szemekkel ült le a konyhapulthoz, elvett egy palacsintát és jóízűen megette.
-Mi lesz velem nélküled ha egyszer elköltözöl, és anyád főztét kell ennem-csóválta a fejét.
-Hallottam ám!!-kiáltott le anya az emeletről, mi pedig elnevettük magunkat.
-És merre mész ma?-kérdezte 2 falat között Jack.
-Divatbemutatóm lesz..ahova ti is hivatalosak vagytok. És már tegnap szóltam, miközben te focit néztél..

*Előző este*
Az emeletről rohanok lefelé, hogy figyelmeztessem anyuékat a következő nappal kapcsolatban, hiszen egy hatalmas divatbemutatón fogok szerepelni. Kiskorom óta ez a vágyam, és most teljesült, úgyhogy természetes, hogy a szüleimnek is jönnie kell.A nappaliba érve csak Jacket találtam foci nézés közben, szóval először őt támadtam le.
-Jack!Holnap divatbemutatóra megyek, és jöttök ti is!Rendben?-kérdeztem.
-Rendben-bólintott, és nézte tovább a mecset, én pedig sejtettem, hogy nem is figyel rám, szóval kihasználtam a helyzetet.
-Egyébként arra gondoltam, hogy elmegyek holnap fodrászhoz és levágatom kopaszra a hajam..
-Rendben..biztos csinos leszel-ÁHÁ!Szóval tényleg nem figyel. Na most jön az a pillanat amire egész életemben vártam.
-Egyénként holnap mit szólnál, ha vennénk nekem egy BMW-t?-néztem rá ördögi mosollyal.
-Szó se lehet róla!Az nagyon drága!-fordult felém.
-Héé! Te végig figyeltél rám?!-akadtam ki.
-Igen Mrs.Kopasz-röhögött, mire én felrohantam az emeletre.

*Napjainkban*
-Jaa igen emlékszem..-bólogatott-Az vicces egy pillatan volt-röhögött fel.
-Szerintem nem annyira...majdnem lett egy BMW-m..
-De nem lett-törölte meg a száját, majd egy röhögés közepette elhagyta a konyhát.
  Szobámba belépve egyenesen a szekrényem felé vettem az irányt, és elkezdtem keresgélni valami ruhát, hogy el tudjak indulni.Mikor megtaláltam a vezetésre alkalmas öltözetet ,lementem, hogy beengedjem Kyle-t, és már indultunk is. Anyáknak még bekiabáltam, hogy majd hányra jöjjenek, és hova, úgyhogy nyugodt szívvel hagytam őket otthon.

*A divatbemutatón*
És itt vagyunk a Fashion Week-en, London egyik legnagyobb divatbemutatóján. A szívem 100km/órával ver. Nagyon izgulok, hiszen nem mindennapi, hogy az ember ilyen eseményeken lép fel. Kyle-t leültettem a helyére, én pedig berohantam a színfalak mögé, hogy kisminkeljenek, felöltöztessenek stb.. És kész vagyunk mindennel..indulhatunk ki. A narrátor már be jelentett minket szóval már nincs visszaút. A sorban a 3. vagyok, szóval nincs sok idegeskedésre való időm. És mehetek. A színpad közepére érve, hangzavart hallottam a sorok közül, majd miután lepillantottam megláttam azt a srácot..akivel tegnap találkoztam!!Ez nem lehet igaz.Csak észre ne vegyen. Aggódva ránéztem a szüleim mellet ülő Kyle-ra, aki csak ördögien röhögött. Kedves egy barátnőm van.

A divatbemutató végén átöltöztem az utcai ruhámba, és kirohantam Kyle-hoz, hogy menjünk el innen gyorsan, hogy ne találkozzunk azzal a szöszi sráccal. De már késő volt. A következő pillanatban megkopogtatták a hátam,én pedig megfordultam..nem kellett volna.
-Szóval nem akarsz velem találkozni?-mosolygott.
-Öö..-néztem rá döbbenten.
-Kíínos-suttogta hallkan Kyle, mire én oldalba böktem.
-Félreérted a helyzetet..-néztem rá.
-Ezt nehéz félreérteni..-szaladt fel a szemöldöke.
-Kíínos-kezdte megint Kyle.
-De félre lehet, mert 1000 más oka lehet..-húztam fel a szemöldökömet.
-Mondj egy indokot-mondta, mire én fél perce csöndben állok és bámultam rá.
-Kíínos-suttogta megint Kyle.
-Fogd már be!-kiáltottunk rá egyszerre a szöszivel.
-Jól van a kocsiban megvárlak-adta fel, majd elindult a kocsi felé, majd útközben megállt, elővette a telefonját és elkezdett SMS-t írni. Fél perc múlva a telefonom megszólalt.
Kyle:"Kíínos"
Elvettem a tekintet a telefonomról és röhögve ránéztem.
-Oké..igen..nem akartam veled találkozni. Nem ismerlek, és idegenekkel nem szívesen találkozok..-fordultam vissza a szöszihez.
-Nem vagyunk idegenek..már 2x találkoztunk.
-A nevedet sem tudom..-néztem rá lesajnálóan.
-Ez ellen tehetünk..Niall vagyok-nyújtotta mosolyogva felém a kezét.
-Norah-nyújtottam vissza a kezem nevetve.
-Látod máris ismerjük egymást. Mit szólnál ha holnap eljönnél velem valahova kajálni?-nézett rám mosolyogva.
-Holnap. Este 6-kor!De ne késs!-mosolyogtam rá, majd elindultam az autóm felé.



3 megjegyzés:

  1. Imádom Kylet! :) Öröm volt egy kicsit belesegíteni ebbe a részbe :DD Csak így tovább! <3

    VálaszTörlés
  2. Jó lett :) Siess a következővel.

    VálaszTörlés
  3. imádom, nagyon gyorsan follytasd <33

    VálaszTörlés